New Info | События | Со&Pub News | Проекты и программы | Статьи и материалы | Справочник | Книжная полка | Слоганы и баннеры |
PR-Info | |
НОвости Компаний и изданий |
Международная компания Interbrand |
12 ноября 2008 г. в 11:58 |
Рейтинг самых сильных российских брендов по версии Kо Interbrand Около 2-х месяцев мы в Interbrand'е готовили рейтинг самых сильных российских брендов. Задача состояла в том, чтоб дать чёткую численную оценку бренду, как (нематериальному) активу, способному генерировать прибыль. Наша титаническая (поверьте! :) работа вылилась в серию статей в сегодняшнем Коммерсанте: в Daily http://www.kommersant.ru/doc.aspx?DocsID=1054576 и в журнале "Коммерсант. ДЕНЬГИ" -http://www.kommersant.ru/doc.aspx?DocsID=1054381 Адрес страницы с рейтингом самых сильных российских брендов http://community.livejournal.com/ru_branding/211383.html# Interbrand started in 1974 when the world still thought of brands as just another word for logo. We have changed the world’s view of branding and brand management by creating and managing brands as valuable business assets. We now have nearly 40 offices and are the world’s largest brand consultancy. We bring together a diverse range of insightful thinkers making our business both rigorously analytical and highly creative. Interbrand has the broadest geographical presence – offering more people, more disciplines, and more knowledge tailored to our clients. Our work goes deeper and further. We create and manage brand value by making the brand central to the business’s strategic aims. We’re not interested in simply being the world’s biggest brand consultancy. We want to be the most valued.. |